Reklamacje - Spaio

Reklamacje

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty zawsze były najwyższej jakości.

Wszystkie produkty zakupione w naszym e-sklepie podlegają gwarancji producenta.

Możecie Państwo reklamować produkty pod warunkiem, że nie minął dłuższy okres czasu niż 2 lata od momentu zakupu. Mają Państwo 2 miesiące na zgłoszenie wykrytej wady, liczone od dnia jej wykrycia.

Jeśli minęło już 6 miesięcy od dnia zakupu, powinni Państwo wykazać, że wada istniała w momencie sprzedaży.

W przypadku, gdy zakupiony w naszym e-sklepie produkt ma wadę, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą zgłoszenia reklamacji:

KROK 1: Prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@spaio.pl:

Możecie Państwo samodzielnie opisać zaistniałą sytuację (proszę pamiętać o zawarciu: daty zakupu, daty wykrycia wady, nr zamówienia oraz dokumentu sprzedaży (np. paragon, faktura, wyciąg z rachunku bankowego, potwierdzenie przelewu, e-mail potwierdzający zakup itp.), nazwy produktu, opisu wady/usterki), proponowana metoda usunięcia wady – naprawa lub wymiana produktu,

Lub skorzystać z naszego Formularza Reklamacji <<< do pobrania tutaj >>> oraz dołączenie formularzu do e-maila

* Jeśli nie otrzymacie Państwo od nas żadnej odpowiedzi w ciągu 5 dni roboczych, prosimy o ponowny kontakt (czasami poczta elektroniczna jest zatrzymywana przez nasze filtry antyspamowe lub nasze odpowiedzi mogły nie dotrzeć do Państwa).


KROK 2: Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu na adres: P.P.H.U. TESPOL TADEUSZ KORALEWSKI, ul. Łódzka 27, 95-050 Konstantynów Łódzki z dopiskiem „REKLAMACJE” (jeśli to możliwe, prośba o dołączenie naszego Formularza Reklamacji). Prosimy, aby odsyłany produkt był czysty i suchy.

KROK 3: W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu, otrzymają Państwo naszą decyzję. Jeśli odpowiedź na reklamację będzie pozytywna zwrócimy Państwu koszty wysyłki produktu.

W razie uznania reklamacji naprawimy wadliwy produkt lub wymienimy go na nowy bezpłanie i w rozsądnym czasie (biorąć pod uwagę wskazaną w reklamacji metodę usunięcia wady), a gdy żadne z tych rozwiązań nie będzie możliwe zwrócimy Pańswtu pieniądze lub obniżymy cenę produktu i zwrócimy Państwu różnicę.

Przywiązujemy dużą wagę do zadowolenia naszych klientów, dlatego zachowując tę procedurę, będziecie mieli Państwo pewność, że proces reklamacji przebiegnie szybko i sprawnie.